1. Organizatorem Konkursu 
                jest Muzeum Archeologiczne w Poznaniu oraz Fundacja PATRIMONIUM. 
                 
                2. Konkurs jest organizowany dla uczniów gimnazjów, 
                szkół ponadgimnazjalnych i zawodowych (z wyłączeniem szkół i studiów 
                policealnych). 
                 
                3. Nad przebiegiem konkursu czuwa Komisja Konkursu 
                w skład, której wchodzą: 
                dr Michał Brzostowicz - Przewodniczący Komisji 
                dr Jarmila Kaczmarek 
                mgr Eliza Naumowicz-Śmigielska 
                dr Maciej Przybył  
                mgr Patrycja Silska 
                mgr Marek Bańczyk - Prezes Fundacji PATRIMONIUM 
                Mec. Rafał Adamczyk - Radca prawny Muzeum Archeologicznego 
                w Poznaniu 
                 
                4. Konkurs składa się z 1 etapu w formie testu 
                sprawdzającego ogólną wiedzę na temat dziejów archeologii Wielkopolski 
                oraz historii Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, który odbędzie 
                się dnia 24.05 2007roku o godzinie 13.00 w Muzeum Archeologicznym 
                w Poznaniu przy ul. Wodnej 27. 
                 
                5. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne. 
                Szkoła zainteresowana Konkursem informuje uczniów o możliwości 
                udziału oraz przekazuje formularze zgłoszeniowe zainteresowanym 
                uczniom. W terminie do dnia 18.05.2007 roku (liczy się data stempla 
                pocztowego) szkoła przesyła formularze zgłoszeniowe uczniów na 
                adres Muzeum Archeologicznego w Poznaniu ul. Wodna 27, 61-781 
                Poznań z dopiskiem KONKURS ARCHEOLOGICZNY. 
                 
                 
                6. Wszyscy uczestnicy, których zgłoszenia zostaną 
                przyjęte przez Komisję Konkursową mają prawo udziału w Konkursie. 
                 
                7. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest podpisanie 
                na formularzu, o którym mowa w pkt. 5 regulaminu, przez rodziców 
                zgody na przetwarzanie danych osobowych ucznia w celu umieszczenia 
                ich w zbiorze danych i wykorzystania do celów promocyjno-edukacyjnych, 
                w szczególności publikowania na stronie internetowej Muzeum oraz 
                publikowania przez Patronów Medialnych Konkursu.  
                 
                8. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz 
                podpisanie zgody na udział jest traktowane jako akceptacja warunków 
                konkursu zawartych w regulaminie.  
                 
                9. Konkurs polega na wypełnieniu testu, który 
                składa się z 30 zróżnicowanych zadań dotyczących dziejów archeologii 
                Wielkopolski oraz historii Muzeum Archeologicznego w Poznaniu. 
                 
                10. Pytania zostaną przygotowane w oparciu o 
                listę lektur dołączoną do regulaminu Konkursu.  
                 
                11. Na wypełnienie testu przeznacza się 60 minut. 
                 
                12. Konkurs odbywa się w warunkach kontrolowanej 
                samodzielności. 
                 
                13. Komisja przeprowadzająca konkurs może zdyskwalifikować 
                uczestnika na skutek stwierdzenia niesamodzielnej odpowiedzi. 
                 
                14. Komisja ocenia przyznając każdej poprawnej 
                odpowiedzi odpowiednią ilość punktów. 
                 
                15. Po sprawdzeniu prac i ustaleniu liczby punktów 
                zdobytych przez poszczególnych uczestników, złożeniu podpisów 
                przez sprawdzających, Komisja sporządza protokół oraz zamieszcza 
                wyniki na stronie internetowej Muzeum Archeologicznego w Poznaniu 
                oraz Fundacji PATRIMONIUM. Wyniki nie będą wysyłane do szkół uczestników. 
                 
                 
                16. Zwycięzcą konkursu jest uczeń, który zdobył 
                największą ilość punktów. 
                 
                17. W przypadku równej liczby punktów u większej 
                liczby zawodników Komisja Konkursu przeprowadza eliminacje ustne 
                na podstawie przygotowanych przez nią pytań, obejmujących zagadnienia 
                konkursowe. 
                 
                18. W ciągu 15 dni od zakończenia Konkursu Komisja 
                zamieszcza wyniki końcowe na stronie internetowej Muzeum Archeologicznego 
                w Poznaniu i Fundacji PATRIMONIUM oraz wysyła zaproszenie na oficjalne 
                ogłoszenie wyników i wręczenie nagród zwycięzcom.  
                 
                19. Nagrodą główną za zajęcie I miejsca jest 
                aparat cyfrowy oraz tygodniowy staż w Muzeum Archeologicznym dla 
                zwycięzcy. Dla klasy laureata nagrodą będzie bezpłatny bilet wstępu 
                na wszystkie wystawy Muzeum Archeologicznego w roku szkolnym 2007/2008. 
                Za zajęcie II i III miejsca zostaną przyznane nagrody w postaci 
                wydawnictw książkowych i multimedialnych.  
                 
                20. Od decyzji Komisji Konkursu przysługuje pisemne 
                odwołanie w ciągu siedmiu dni od ogłoszenia wyników drogą pocztową 
                (liczy się data stempla pocztowego) lub mailową (liczy się data 
                wysłania e-maila). 
                 
                21. Komisja Konkursowa ma prawo zmiany niniejszych 
                wytycznych w czasie Konkursu. Informacja o zmianie regulaminu 
                musi zostać opublikowana na stronie internetowej Muzeum przed 
                rozpoczęciem Konkursu. 
                 
                22. Komitet Konkursu wydaje uczestnikom oraz 
                nauczycielom przygotowującym uczniów zaświadczenia o udziale w 
                Konkursie na ich życzenie. 
               		      
             |